Klantenservice

Welkom op de pagina van de klantenservice van Bespaarbazaar.nl. Wij hechten veel waarde aan een goede service en tevreden klanten.

Heeft u een vraag over bestellen, betalen, verzenden of retourneren? Bekijk dan hier beneden de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Contacteer de klantenservice

Staat uw vraag of klacht er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Op werkdagen kunt u binnen 24 uur een inhoudelijk reactie verwachten op uw bericht.

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

BespaarBazaar.nl is dé online winkel voor energiebesparende en duurzame producten. De orderverwerking en klantenservice voor deze webwinkel doen wij met veel plezier in eigen beheer. In onze webwinkel kunt u als volgt bestellen:

  • Plaats met de knop “bestellen” de gewenste producten in uw winkelwagentje;
  • In het winkelwagentje kunt u het gewenste aantal wijzigen of producten wijzigen;
  • Bent u zeker van uw bestelling? Klik dan op “Kassa”;
  • Vul uw verzendgegevens in;
  • Kies de gewenste betaalmethode;
  • In de volgende stap krijgt u een besteloverzicht met de gegevens die u heeft ingevoerd, de betaalmethode en de producten die u gekozen heeft. In dit overzicht kunt u het afleveradres en factuuradres nog aanpassen;
  • Bent u akkoord met de gegevens in het besteloverzicht, klik dan op “bestellen”;
  • Hartelijk dank voor uw bestelling, deze wordt zo snel mogelijk verwerkt.

Indien gewenst kunt u uw bestelling annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@bespaarbazaar.nl. Wij annuleren uw order dan en storten uw geld terug als u al betaald had.

Hoe plaats ik een bestelling vanuit het buitenland?

Wanneer u vanuit het buitenland wilt bestellen (buiten Nederland of België) kunt u het volgende doen: Stuur een mail naar klantenservice@bespaarbazaar.nl met de gewenste artikelen en het afleveradres. U ontvangt dan van ons een voorstel met verzendkosten voor het land van bestemming. Als u met het voorstel akkoord gaat worden de producten uitgeleverd.

Hoe kan ik betalen?

Voor de verwerking van onze betalingen werken wij samen met  Multisafepay. In samenwerking met Multisafepay bieden wij de volgende betaalwijzen:

  • IDEAL
  • Credit Card
  • Overschrijving
  • Rembours
  • Op Rekening

Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalwijzen.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Wij verzenden met PostNL. Als u niet thuis bent zal de bezorger van PostNL het pakketje de dag erna opnieuw aanbieden. Bent u opnieuw niet thuis, dan krijgt u een briefje waarmee u het pakketje zelf bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunt afhalen.

Klik hier voor meer informatie over de verzending en verschillende verzendopties.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een totaalbedrag onder de 49 euro brengen wij verzendkosten in rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de verzendwijze:

  • Gratis verzending: Bij een bestelling ter waarde van 49 euro of meer
  • Briefpost: €2,95 verzendkosten*
  • Pakketpost: €4,95 verzendkosten*

 

*Met uitzondering van grote producten zoals zonnepanelen en zonneboilers

Wat is de levertijd?

Op basis van onze voorraad wordt per product aangegeven wat de levertijd is. Wij maken gebruik van een professioneel voorraad beheer systeem. U kunt er zeker van zijn dat de levertijden op de website betrouwbaar zijn.

Op voorraad: Bestellingen die op werkdagen voor 16:30 uur geplaatst worden en betaald worden via Ideal of Creditcard worden gegarandeerd dezelfde dag nog verzonden. PostNL bezorgt het pakketje binnen 1 werkdag op het door u aangegeven adres.

Wanneer alle producten op voorraad zijn heeft u ook de mogelijkheid om zelf een afleverdatum te kiezen.

Niet op voorraad: Wij bestellen het gewenste product voor u. Zodra de producten bij ons binnen zijn wordt uw pakketje verzonden. Gemiddeld is de levertijd in dit geval 3-5 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Tot 14 dagen na ontvangst van een van onze producten kunt u aangeven de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren. Vervolgens heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Klik hier voor meer informatie over retourneren.

 

Heb ik garantie op mijn product?

Bij schade buiten uw schuld kunt u zich beroepen op de garantie. Binnen de wettelijke garantietermijn worden artikelen die buiten uw schuld om defect zijn geraakt omgeruild. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Kijk voor meer informatie op: www.consuwijzer.nl/thema/garantie.

Wanneer u recht heeft op een vervangend product, omdat het origineel buiten uw schuld defect is geraakt sturen wij het nieuwe product op, zonder daarbij opnieuw verzendkosten in rekening te brengen.

Wanneer na testen een defect niet wordt geconstateerd, worden de gemaakte verzendkosten niet vergoed en € 5,- onderzoekskosten in rekening gebracht.

Wilt u een nieuw of ander product om een andere reden, dan kan het voor komen dat u opnieuw verzendkosten moet betalen.

Als u gebruik wilt maken van de garantie verzoeken wij u het volgende te doen:

  1.  Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@bespaarbazaar.nl (niet verplicht)
  2. Als het defect nog binnen de garantietermijn valt ontvangt u van ons binnen 2 werkdagen een retourformulier (niet verplicht).
  3. Stuur de producten retour, met een volledig ingevuld retourformulier.
  4. BespaarBazaar.nl controleert binnen 5 werkdagen na ontvangst of uw product defect is onderzoekt de oorzaak van het defect.
  5. Indien het product werkelijk defect blijkt te zijn geraakt buiten uw schuld wordt het product omgeruild voor een nieuw exemplaar. Na het verstrijken van de zichttermijn worden producten alleen nog omgeruild, mits de retourzending aan bovenstaande criteria voldoet.
Hoe kan ik BespaarBazaar.nl contacteren?

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Op werkdagen kunt u binnen 24 uur een inhoudelijke reactie verwachten op uw bericht. Bent u van mening dat uw klacht – buiten deze periode – door ons niet goed is opgelost? Kijkt u dan op de website www.sgc.nl of ec.europa.eu/consumers/odr/